Відповідно до наказу МОЗ від 19 липня 2005 р. № 360 та Постанови КМУ від 19.03.1994 р. № 172 : «Лікарські засоби та вироби медичного призначення належної якості, відпущені з аптек та їх структурних підрозділів, поверненню не підлягають».
Відповідно до ст. 8. Закону України «Про захист прав споживачів» : «У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, і на підставі обов’язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
Для повернення лікарського засобу чи виробу медичного призначення НЕналежної якості, необхідно надати фіскальний чек та доказ того, що лікарський засіб неякісний — висновок експертизи, Розпорядження Держлікслужби про заборону обігу лікарського засобу тощо. Офіційним органом у сфері контролю якості лікарських засобів є Державна служба України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (Держлікслужба).
Відповідно Постанови КМУ від 22.09.2021 р. № 1002 «Споживач має право відмовитися від доставленого лікарського засобу під час отримання замовлення та має право вимагати повернення коштів від ліцензіата, який здійснив продаж такого лікарського засобу у випадку, якщо:
Споживач має право повернути його співробітнику служби доставки ліцензіата, який здійснив доставку, без оплати доставленого лікарського засобу та/або послуг з його доставки та/або вимагати належного виконання замовлення».